Onpas itsekäs otsikko. No, mutta tarkoitus on kertoa kuka minä oikein olen ja avata vähän lähtökohtia.

Eli olen vähän alle 30-vuotias ja asun miehen ja  kahden kissa kanssa omakotitalossa pienehköllä paikkakunnalla. Olen kotoisin kuitenkin Vantaalta josta muutin sattuman kautta noin 10 vuotta sitten tänne. Olen kotiutunut ihan hyvin, ottematta huomioon kieliongelmia. Asuin paikkakuntani on kaksikielinen ja vaikka olenkin ollut jo useita vuosia töissä asiakaspalvelussa ei ruotsi vaan suju.

Olen siis ollut kahvilassa töissä noin 7 vuotta, joista kolme viimeistä vastannut itsenäisesti kahvilan toiminnasta. Kun sain  tiedon, että kahvila jossa työskentelen tulee myyntiin, rupesin haaveilemaan sen ostamisesta tai oman perustamisesta lähemmäs kotiani. Kahvilan yhteydessä on aina ollut matkahuollonasiamiespiste ja jotenkin yhdesaseman edustaja sai tietää yrittäjä aikeistani. Hän ehdotti että ottaisin hoitooni kotipaikkakuntani matkahuollon. lisää myöhemmin...